sarinweb

طراحی سایت,طراحی وب سایت در تهران,طراحی وب سایت,سئو

sarinweb

طراحی سایت,طراحی وب سایت در تهران,طراحی وب سایت,سئو

طراحی سایت دانلود فایل و مالتی مدیا

طبق آخرین آمار در سال 2017 ، دانلود سومین آیتم پرطرفدار میان کاربران ایرانی است . در این مقاله به روند طراحی سایت دانلود و فایل های مالتی مدیا خواهیم پرداخت . در ادامه همراه باشید . 

حتی در کشورهایی که قانون کپی رایت به خوبی رعایت میشود و شهروندان آن کشورها تا حد امکان اقدام به خرید محصولات و سرویس ها می نمایند ، وب سایت هایی هم وجود دارند که به صورت مجانی یا با گرفتن آبونماه خیلی کم به شما لینک دانلود فایلهایی را میدهند.

بنابراین همه ما در کل دنیا بدون شک از چنین وب سایتهایی فایل یا نرم افزارهایی را دانلود نموده ایم. بنابراین در کشور ما هم سایت های خیلی خوبی در این زمینه در حال فعالیت میباشند. مهمترین نفع مالی برای دارندگان چنین وب سایت هایی افراد آنلاین و تعداد بازدیدکنندگانشان در روز میباشد و از طرف دیگر شرکتهای دیگر هم به دنبال وب سایت هایی پرطرفدار و پربازدیدی میباشند که بتوانند تبلیغات خود را در فضای مجازی و اینترنت داشته باشند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. بنابراین مطمئنا چنانچه شما هم یک وب سایت دانلود داشته باشید میتوانید به زودی به این سطح درآمدی برسید.

در طراحی سایت دانلود باید به موارد مختلفی توجه ویژه نمایید. به عنوان مثال یکی از این موارد امنیت و نفوذ ناپذیری در سیستم و طراحی سایت انجام شده میباشد. باید از دیدن محصولات و مخصوصا خرید محصول که در اینجا همان دانلود فایل در ازای پرداخت پول میباشد باید امنیت به خوبی رعایت گردد. البته این مطلب را هم باید بدانیم که وب سایت های دانلود در گروه وب سایت های فروشگاهی قرار داده میشود. یعنی برای آنها باید سیستم و مکانیزم سبد خرید در نظر بگیریم. 

سیستم طراحی سایت های دانلود بسیار پیچیده میباشد چراکه به زودی تعداد افراد آنلاین در سایت بالا رفته و ترافیک وب سایت افزایش پیدا نموده و طبیعتا سرعت پردازش اطلاعات و نمایش دادن به کاربر نباید دچار اختلال گردد. 
معمولا موضوعات زیر در طراحی سایت دانلودی به کار میرود : 

نرم افزار
بازی
آموزشی
موبایل
کتاب
فیلم
صوت
گرافیک
کنسول های بازی

چه سرویس هایی را میتوان در طراحی سایت دانلودی قرار داد ؟ 


محصولات و نرم افزار ها برای افرادی که سرعت اینترنتی خوبی ندارند
شارژهای تلفن همراه مانند همراه اول, ایرانسل, رایتل, تالیا
سرویس شارژ اینترنت بیسیم وایمکس موبین نت و پارس دیتا به صورت آنلاین
تبدیل نمودن سایت دانلود به سایت فروشگاهی و مدیریت هر دوی آنها به دلیل تعداد زیاد کاربران آنلاین در وب سایت
آخرین خبرهای مربوط به نرم افزارها و سیستم عامل ها
بخش جستجو برای راحت پیدا نمودن نرم افزارها جهت دانلود
سئو بسیار عالی وب سایت در گوگل در جهت پیدا نمودن افراد آنلاین بیشتر
گرفتن تبلیغات متنی و عکسی و بنرهای تبلیغاتی به صورت روزانه و هفتگی و ماهیانه برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت

طراحی سایت ، سئووبهینه سازی سایت خود را با طراحی وب سایت تجربه کنید . 

منبع: طراحی سایت

طراحی سایت دانشگاهی و موسسات آموزشی

آموزش ، رکن اساسی هر کشور برای ارتقای سطح یادگیری افراد جامعه است . با وجود اینترنت و سایت های مختلف آموزشی ، بازهم طراحی سایت این چنینی حس میشود . 

اهمیت به آموزش نه فقط در ایران بلکه در کل دنیا با ارزش میباشد بطوریکه امروزه بسیاری از افراد آنلاین در فضای مجازی و وب سایت ها به دنبال موسسات آموزشی خود و حتی دانشگاه هایی میگردند که بتوانند در آن مرکز آموزشی به ادامه تحصیلات خود بپردازند. آنها حتی در کشورهای دیگر هم به دنبال مرکز آموزشی مورد نظر خود میگردند تا در نهایت پذیرش مربوط به رشته مورد علاقه شان را گرفته و به ادامه تحصیل مشغول گردند.
بنابراین نتیجه میگیریم که این دسته از افراد نمیتوانند در ابتدا به تمام پاسخ سوالات خود به صورت حضوری و حتی تلفنی برسند. ابتدا آنها آدرس وب سایت مورد نظر را پیدا نموده و در نهایت با پیدا نمودن گرایش خود در وب سایت مرکز دانشگاهی میتوانند برای آینده خود برنامه ریزی نمایند. در نتیجه نداشتن یک وب سایت ایده آل برای چنین مراکزی حتی موسسات کوچک و یا داشتن وب سایت بسیار بد با طراحی و کاربری نامفهموم میتواند یک عیب بسیار بزرگ محسوب گردد.
در ابتدا میتوانید دانشگاه و موسسه آموزشی خود را به خوبی معرفی نمایید و تمام بخشها و دپارتمان های موجود در آن را به کاربران وب سایت خود معرفی نمایید. همچنین میتوانید دروس آموزشی و ترم هایی که در این دپارتمان ها در حال برگزاری میباشد را به خوبی برای مخاطبان خود معرفی نمایید. به یاد داشته باشید یکی از جذابترین بخشها در این قسمت معرفی استادان هر یک از دپارتمان ها میباشد. مطمئن باشید که این بخش میتواند برای دانشجویان بسیار مهم باشد و باعث میگردد آنها دائما به وب سایت و این بخش سر بزنند و بازدید وب سایت شما در افزایش دهند.

همچنین میتوانید به عنوان یک بخش کلی ،آخرین اخبار و اتفاقات و رویدادها در دانشگاه و موسسه آموزشی را به دانشجویان اطلاع بدهید و البته در دل همین بخش تابلوی اعلانات مجازی هم میتواند یکی از مهمترین بخشها باشد. اطلاعیه ها و جلسات و بسیاری از مواردی که لازم است تا اطلاع رسانی گسترده ای به دانشجویان و اساتید صورت گیرد را میتوانید در این قسمت طراحی و پیاده سازی نمایید. مطمئن باشید که دانشجویان باید از قوانین و مقرراتی که در دانشگاه حکم فرما میباشد اطلاع و آگاهی داشته باشد, بنابراین این بخش هم میتواند در همین قسمت طراحی و پیاده سازی گردد.
ایجاد تقویم آموزشی و کلاسهای در حال برگزاری هم میتواند بازدید کنندگان و طرفداران خودش را داشته باشد. چرا که حتی افرادی که هنوز در موسسه یا دانشگاه مورد نظر ثبت نام نکرده اند هم دوست دارند تا بدانند که کلاسها در چه سطحی و با چه گسترده ای قرار است که برگزار گردد. بنابراین طراحی و پیاده سازی این بخش بسیار حساس و تاثیر گذار باشد.

همچنین سمینارها و جلساتی که در دانشگاه هم در حال برگزاری میباشد با تمامی جزئیات مربوط به آن را هم میتوانیم به سمع و نظر بازدید کنندگان برسانید. بسیاری از دانشجویان به دلیل نداشتن وقت و یا نداشتن کلاس در زمان برگزاری سمینار شاید در محل دانشگاه حضور نداشته باشند.

بنابراین برای این دسته از افراد میتوانید با قرار دادن ویدئو مربوط به جلسه و یا سمینار میشود که آنها را راضی و خشنود نمایید. البته برای این سرویس میتوانید که در ابتدا بخواهید که کاربران در وب سایت ثبت نام نمایند تا مشخصات و اطلاعات تماس آنها را هم داشته باشید. البته تمامی دانش پذیران در نهایت در وب سایت ثبت نام خواهند نمود تا از طریق پنل کاربری خود بتوانند به نمرات و انتخاب واحد ها و صورتحساب های خود دسترسی پیدا نمایند.

چه امکاناتی در طراحی سایت دانشگاه ها و موسسات باید وجود داشته باشد ؟ 

تابلوی اعلانات
اخبار جدید دانشگاه و مدیریت
بخش قوانین و آئین نامه ها
بخش فرهنگی و تربیتی
 سیستم ثبت مشخصات دانش پذیران و اساتید
بخش مقالات و مطالب برگزیده داشنجویان و دانش پذیران

مدیر موسسه آموزشی هستید ؟ نیاز به طراحی سایت و بهینه سازی آن دارید ؟ کارشناسان طراحی سایت درکنار شما خواهند بود . 

طراحی سایت ، سئووبهینه سازی سایت خود را با طراحی سایت ما تجربه کنید . 


منبع: طراحی سایت

طراحی سایت نمایشگاه خودرو و ماشین

با وجود پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات ، هرکسب و کاری در این فضا نیاز به دیده شدن صحیح و اصولی دارد . یکی از کسب  وکارهایی که میتواند از این فضا به درستی استفاده کند و موفق ظاهر شود ، نمایشگاه های خودرو و ماشین هستند که با طراحی سایت متناسب با کسب و کار خود میتوانند به راحتی مشتریان خود را چند برابر کنند . در ادامه همراه باشید تا این طراحی سایت را بررسی کنیم . 

یکی از موضاعات بسیار تخصصی در حوزه وب به وجود آمدن وب سایت های خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین میباشد. به طوریکه که افراد حتی اگر به صورت آنلاین خودرویی را نخرند حداقل برای گرفتن قیمت هم که شده یک سری به چنین وب سایت هایی خواهند زد. از سوی دیگر وب سایت های نیازمندی مخصوصا در حوزه خودرو ، میتواند داغ بودن چنین وب سایت هایی را برساند. بنابراین چناچه علاقه ای به داشتن چنین وب سایت هایی با طراحی سایت مناسب دارید میتوانید از همین امروز اقدام به داشتن وب سایت در زمینه خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین نمایید.

طراحی سایت خودرو مخصوصا در حوزه خرید و فروش آن ، مستلزم داشتن یک تیم حرفه ای چه در زمینه طراحی و پیاده سازی و توسعه آن و چه در زمینه وارد نمودن اطلاعات در این وب سایت میباشد. در ابتدا باید برای طراحی سایت نقشه و پلنی داشت تا در نهایت کاربران به سایت شما اعتماد نموده و اقدام به خرید حودرو نمایند. در این راستا یکی از مهمترین موارد پیاده سازی در این وب سایت نمایش 3D خودرو از تمامی زوایا میباشد. این میتواند در جهت جلب نظر بازدید کنندگان در وب سایت شما نقش بسیار خوب و پر رنگی را داشته باشد.

در راستای دادن اطلاعات درست و صحیح به بازدید کنندگان وب سایت ، باید تمامی جزئیات فنی که مشتری و بازدید کننده از محصول شما لازم است که آن را بداند را بیاورید. برای انجام آن لازم است تیم بسیار حرفه ای از تولید محتوا تا تایپیست و افرادی که آن اطلاعات را وارد وب سایت مینمایند نیز با شما همکاری خوبی را داشته باشد. برای راحتتر انجام شدن این مورد ، کنترل پنل بسیار بزرگ و بینظیری را برای شما طراحی و پیاده سازی نموده ایم تا تجربه خوبی از ورود اطلاعات به وب سایت را داشته باشید.

چه موضوعاتی را در طراحی سایت خودرو میتوان در نظر گرفت ؟ 

خرید خودرو
معاوضه خودرو
نمایشگاه خودرو
فروش خودرو
ثبت نمایشگاه
 ثبت مراکز خدمات
 اطلاعات فنی
 قیمت خودرو صفر

مطمئنا وب سایت های خرید و فروش خودرو به صورت آنلاین شما به دلیل موارد بهینه سازی در گوگل بازدید کنندگان بسیار زیادی پیدا خواهد نمود و طبیعتا بسیاری از شرکتها خصوصی و دولتی در صدد خواهند بود تا در وب سایت شما تبلیغات گسترده ای را انجام دهند و این مورد تنها میتواند سود سرشاری را نصیب شما گرداند.
تاکنون در ایران وب سایت های خرید و فروش خودرو اینترنتی کمی وجود دارد که بسیاری از آنها یا طراحی چشمگیر و کاربر پسندی ندارند و یا دائما بروز رسانی نمیشوند و مشتریان آنها هم این موارد را به خوبی احساس مینماید.

 طراحی سایت ، سئووبهینه سازی خود را با طراحی سایت تجربه کنید . 

منبع: طراحی سایت


طراحی سایت ارائه خدمات مجالس عزا و عروسی

کسب و کار های ارائه خدمات مجالس یکی از آن دسته کسب و کارهایی هستند که مشتری و خواهان زیادی دارند و به طبع نیاز به طراحی سایت و دیده شدن در فضای مجازی را دارند . در این مقاله با سارین وب همراه باشید تا طراحی سایت مجالس را با هم بررسی کنیم .

در وب سایت مربوط به خدمات مجالس میتوانیم بسیاری از قابلیت ها و سرویس های دیگر را هم ارائه نماییم و آنها را در معرض بازدید کنندگان وب سایت و مشتریان خود نیز قرار دهید. این سرویس ها و خدمات میتوانند در زمینه مراسم عقد و عروسی و شیرینی و پذیرایی از مهمانان و بسیاری از خدمات و سرویس های دیگر باشد که در حواشی یک وب سایت خدمات مجالس میتواند ارائه گردد. یکی از بخش های بسیار متنوع دیگر که در یک وب سایت خدمات مجالس میتوان آن را ارائه داد ، پیدا نمودن مکان ها و باغ هایی میباشد که بازدید کنندگان وب سایت شما میخواهند که برای میهمانی ها و جشن های خود نیز از آنها استفاده نمایند.

برای پیاده سازی این بخش از وب سایت میتوانید از سرویس هایی که Google در اختیار ما قرار میدهد استفاده نموده و دقیقا باغ ها و یا تالارهای پذیرایی که میتواند مناسب سلیقه و بودجه شما باشد را در وب سایت برای مخاطبان شما نمایش دهیم. البته مدیریت این بخش در بخش کنترل پنل کاملا دست شما خواهد بود و حتی میتوانید به دلیل داشتن بازدید کننده زیاد این بخش، اقدام به گرفتن تبلیغات نیز در سایت نمایید و از این راه درآمد خود را بالا ببرید.

به دلیل ماهیت شاد این نوع وب سایت و طراحی سایت موضوعیتی که وب سایت های خدمات مجالس دارند ، میتوانیم از بسیاری از رنگ های شاد و زیبا که کاربران و مشتریان را جذب میکند هم استفاده نماییم تا در نهایت مشتریان بتوانند از سرویس هایی که شما در وب سایت خدمات مجالس خود ارائه مینمایید هم استفاده نمایند.

در نوع وب سایت های خدمات مجالس البته با طراحی سایت مناسب ، میتوانیم از زیباترین و با کیفیت ترین تصاویر استفاده نمود تا حس خوبی را در بازدید کنندگان وب سایت شما ایجاد نماییم تا در نهایت این بازدید کنندگان که در نهایت به مشتریان شما هم تبدیل خواهند شد ، از صفحه تماس با ما بتوانند به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند و جزء مشتریان خوب شما گردند.

در طراحی سایت خدمات مجالس شما به گونه ای عمل خواهیم نمود تا بهترین رتبه را در موتور جستجوی گوگل داشته باشید و این به این معنا خواهد بود که وب سایت شما در زمان طراحی و برنامه نویسی ، مراحل بهینه سازی سایت هم بر روی آن انجام خواهد شد تا در نهایت بازدید کنندگان بسیار زیادی از گوگل بتوانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند.

امروزه اگر شما در زمینه خدمات مجالس فعالیت هایی را دارید ، مطمئن باشبد تا رقبای شما با داشتن یک وب سایت خوب و استاندارد و رتبه عالی ، گوی سبقت را از شما ربوده اند و مشتریان بسیار زیادی را از این بستر برای خود استفاده مینمایند. بنابراین شما هم به عنوان فردی که در زمینه خدمات مجالس و عروسی و .... فعالیت دارد ، باید به فکر طراحی سایت ایده آل باشید تا در نهایت کسب و کار شما رونق تازه ای را بگیرد.

البته شرکت ما فقط در زمینه طراحی سایت های خدمات مجالس از نوع عروسی و حالت شاد فعالیت ندارد. امیدواریم همیشه شادی باشد ولی چنانچه خدمات مجالس شما در زمینه غم و از دست رفتن عزیزی فعالیت دارد و موضوع فعالیت شما در زمینه برگزاری مراسم ترحیم میباشد ، میتوانید از طراحی سایت ها و خدمات بهره مند شوید. برای گرفتن مشاوره در این زمینه که چه حالتی میتواند برای شما بهتر باشد و از چه نوع سبک و رنگی باید در وب سایت شما استفاده گردد ، میتوانید ار صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

امکاناتی که میتواند در  طراحی سایت مجالس قرار داشته باشد : 

برگزاری جشن تولد
توصیه ها
گل آرایی
سفره خانه
 کالاسکه عروس
ثبت درخواست
منو و پکیج ها

در این مقاله سعی کردیم تا روند طراحی سایت خدمات مجالس را برای شما شرح دهیم . اگر شماهم صاحب کسب و کار این چنینی هستید و به طراحی سایت نیاز دارید ، کارشناسان طراح وب درخدمت شما هستند . 

منمبع: طراحی سایت


طراحی سایت خبری و اطلاع رسانی

اینترنت تبدیل به بستری مناسب برای اطلاع رسانی لحظه ای اخبار تبدیل شده است و وبسایت های خبری نقش اول را در اطلاع رسانی اخبار دسته اول به مخاطب بازی میکنند . در ادامه به بررسی طراحی سایت خبری و اطلاع رسانی خواهیم پرداخت  .

حتما خود شما هم که در حال خواندن این مقاله هستید جزء افرادی میباشید که هر روزه به دنبال یافتن و پیگیری اخبار جدید هستید و یکی از جاهایی که روزانه به آن سر میزنید شبکه های اجتماعی یا وب سایت های خبری میباشد. در هر کشوری حتی در  کشور خودمان وب سایتهای خبری بسیار عالی وجود دارند که اخبار را به صورت دقیقه بروز رسانی نموده و کاربران میتوانند به صورت آنلاین آن خبر را مطالعه نمایند.
یکی از مزیت چنین وب سایت هایی با طراحی سایت مناسب خود ، بازدیدکنندگان بسیار زیاد آنها میباشد چراکه معمولا در آنها متن زیاد وجود دارد و این همان چیزی میباشد که موتورهای جستجویی مانند گوگل به دنبال آنها هستند. بنابراین اگر شما هم صاحب وب سایتهای خبری باشید مطمئنا شرکت های دیگر در داخل وب سایت شما آگهی و تبلیغات خواهند داد و میتواند منبع مالی خیلی خوبی برای شما به حساب بیاید.

یکی از قابلتهای بسیاری خوبی که در چنین وب سایتهایی میتوان پیاده سازی نمود نمایش آنها برای نسخه های موبایل و تبلت میباشد که به نام طراحی سایت ریسپانسیو و یا واکنش گرا شناخته میشود تا کاربران راحت تر بتوانند خبرهای سایت شما را دنبال نمایند. در زمان سفارش دقیقا میتوانید نوع خبری که میخواهید در وب سایت داشته باشید را مشخص نمایید مانند : اخبار سیاسی ، اخبار اجتماعی ، اخبار حوادث ، اخبار ورزشی ، اخبار فرهنگی و هنری و ده ها موضوع خبری دیگر که میتوانید برای طراحی سایت آن  و پباده سازی آن برنامه ریزی نمایید.

در این مقاله ما میتوانیم قابلیت ها و مزایای بسیار زیادی را برای وب سایت های خبری برای شما خواننده عزیز بشمریم. به عنوان مثال قابلیت بسیار منحصر به فردی که تمامی مشتریان ما دوست دارند تا در وب سایت خبری خود داشته باشند قابلیت وجود RSS در وب سایت میباشد. این قابلیت به کاربران شما این امکان را میدهد تا اخبار روزانه و حتی دقیقه ای را بدون اینکه وارد سایت شما بشوند, به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. 

البته قابلیت های بسیار زیاد دیگری که لیست کامل آنها را از همین صفحه میتوانید مشاهده نمایید ، وجود کنترل پنل بسیار حرفه ای و زیبا با سطوح دسترسی مختلف میتواند نوید بخش وب سایت بسیار موفق را به شما بدهد. به عنوان مثال شاید شما دوست داشته باشید که افراد مختلف را برای مدیریت بخش های و سرویس ها مختلف خبری استخدام نمایید تا هر کدام از آنها به صورت مستقل بتوانند بخش مربوطه را بروز رسانی نمایند. 

موضوعاتی که در طراحی سایت خبری میتوانید داشته باشید عبارتند از:

اخبار سیاسی که شامل          
اخبار رهبری
اخبار دولت
اخبار مجلس
اخبار سیاست خارجی و هسته ای
 اخبار احزاب و تشکل ها

اخبار سایر حوزه ها
 اخبار اقتصادی که شامل        
اخبار اقتصاد کلان
 اخبار انرژی
اخبار بانک ، بیمه ، بورس
اخبار امور زیر بنایی
اخبار صنعت و معدن
اخبار کشاورزی
اخبار تجارت
اخبار اشتغال و تعاون

    اخبار علمی         
        اخبار محیط زیست
        اخبار فناوری
        اخبار علوم
        اخبار جامعه اطلاعاتی
        اخبار پزشکی

    اخبار ورزشی که شامل           
         اخبار فوتبال و فوتسال
         اخبار توپ و تور
         اخبار کشتی و وزنه برداری
         اخبار ورزش های پایه
         اخبار ورزشهای رزمی
         اخبار ورزشهای راکتی
         اخبار مرزش بانوان
         اخبار نهادها

    اخبار بین المللی که شامل         
        اخبار آمریکا
        اخبار آفریقا
        اخبار اروپا
        اخبار آسیا و اقیانوسه
        اخبار خاورمیانه
        اخبار روابط خارجی


شما هم یک رسانه خبری معتبر داشته باشید ؟ اگر به فکر داشتن سایت خبری با طراحی سایتمناسب آن هستید ، طراح سایت این کار را برای شما انجام میدهد ! 

منبع: طراحی سایت