sarinweb

طراحی سایت,طراحی وب سایت در تهران,طراحی وب سایت,سئو

sarinweb

طراحی سایت,طراحی وب سایت در تهران,طراحی وب سایت,سئو

طراحی سایت فروشگاهی آنلاین

امروز با وجود اینترنت ، تمامی خرید ها هم انلاین شده و کار مشتریان را بسیار راحت نموده است . در این مقاله به بررسی طراحی سایت فروشگاهی آنلاین و اهمیت ان میپردازیم .

به جرات میتوان گفت که از زمان به وجود آمدن تکنولوژی طراحی سایت ، بیشترین انواع وب سایتی که ایجاد شده است وب سایت های فروشگاهی میباشد. امروزه در دنیا وب سایت هایی مانند Amazon و Ebay میتواند معروف ترین آنها باشند. امروز در ایران بسیاری از افراد حتی قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با فکری بازتر بتوانند خرید خود را انجام دهند.

ما دلیل داشتن طراحی سایت فروشگاهی آنلاین را دلایل زیر میدانیم :


1. بهترین قیمت

بسیاری از فروشگاه های آنلاین قیمت کالا های خود را بسیار کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه ها میدهند. این امر میتواند چندین دلیل داشته باشد. یکی از این دلیل ها این است که کاربران از اینترنت برای پیدا نمودن کالاهای ارزانتر استفاده میکنند و بسیاری از صاحبان چنین فروشگاه های آنلاینی این مطلب را به خوبی میدانند.
دلیل دیگر آن این است که افراد آنلاین ، بسیاری از فروشگاه های آنلاینی را میتوانند در مدت زمان کمی گشت و گذار نمایند تا بهترین قیمت را پیدا نمایند که این مورد میتواند در وقت آنها صرفه جویی نماید. از سوی دیگر خرید و فروش به صورت آنلاین شامل مسائل مالیاتی نمیشود و این میتواند مزید بر علت گردد.
2. تنوع محصولات و خدمات آنها

بسیاری از فروشگاه های حقیقی در ارائه متنوع محصولات مشکل دارند. فروشگاه های آنلاین به شما اجازه میدهند که بسیاری از محصولات را در وب سایت پیدا نمایید که در فروشگاه های حقیقی وجود ندارند. یکی از مهمترین عوامل آن کمبود فضای حقیق در یک وب سایت فروشگاه حقیقی میباشددر صورتیکه در یک وب سایت فروشگاه آنلاین چنین محدودیتی وجود ندارد و در یک فضای مجازی میتوانید دنیایی از اطلاعات و محصولات را در اختیار مشتری سایت قرار داد.

البته یکی از نکاتی که در ابتدای طراحی سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار دهید همین دسته بندی اطلاعات و منوها و خود اطلاعات محصولات در سایت فروشگاه میباشد. این نوع وب سایت ها با توجه به حجم بسیار زیاد اطلاعات که وجود دارد ، باید ساختار قابل فهمی برای بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان وب سایت شما داشته باشد. هر چقدر این بخش پیچیده تر به نظر بیاید کاربران به راحتی وب سایت شما را رها نموده و وب سایت فروشگاهی دیگر را برای انتخاب کالا و خرید آن در نظر خواهد گرفت.

معمولا آیتم هایی که تشکیل دهنده یک وب سایت فروشگاه میباشد ؛ باید در کاملترین حالت خود باشد. یعنی از صفحه تماس با ما و مکانیزم جستجو که در ادامه همین مقاله بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم نمود تا ترکیب بندی رنگ ها و سایز ها و جنس ها و ..... در سایت و در طراحی و پیاده سازی و توسعه آن مد نظر قرار داده شود. 

در زمینه طراحی مکانیزم جستجو باید حساسیت بسیار زیادی وجود داشته باشد. چراکه میدانیم تمامی کالاها دارای یک خصوصیت ثابت نمیباشند و باید تمامی این خصوصیت های تشکیل دهنده کالا در آیتم های جستجویی مد نظر قرار داده شود. این آیتم ها میتواند از قیمت و سایز و رنگ و جنس و سال ساخت و کشور سازنده و بسیاری از آیتم های بسیار ریز هم باشد. به عنوان مثال زمانی که شما در یک سایت فروشگاهی به دنبال تبلت یا لپ تاپ هستید ، شما میتوانید با جستجوی مدل ASUS 540N کار خود را در سایت آغاز نمایید ولی همین محصولی که شما دوست دارید آن را از وب سایت خریداری نمایید ، خصوصیت هایی مانند RAM و CPU و HDD و VGA و بسیاری دیگر از قابلیت ها را دارا میباشد که میتوانید در مکانیزم جستجو به آنها اشاره نمایید تا در مدت زمان بسیار کمتری کالای خود را پیدا نموده و خریداری نمایید.

چه سرویس هایی در طراحی سایت فروشگاهی آنلاین قرار دارد  ؟
 طراحی محصولات به صورت دسته بندی شده و گروهی
اضافه نمودن قابلیتهای جستجو با بهترین کیفیت و سریع ترین الگوریتم های جستجو
سئو وب سایت در موتورهای جستجو در جهت جذب مشتریان زیاد و بالا رفتن سود مالی وب سایت
طراحی ویرایش گروه بندیها در پنل مدیریت دارنده فروشگاه اینترنتی
طراحی بخش ثبت نام و فراموشی رمز عبور و ورود کاربران به پنل مدیریتی خود در جهت رویت فعالیت های خود در وب سایت
طراحی بخش پرسش و پاسخ برای مشتریان
طراحی کامل پنل مدیریتی صاحب فروشگاه اینترنتی برای مدیریت لحظه به لحظه فروشگاه
طراحی چند زبانه بودن وب سایت
 افزودن پنل اس ام اس و درگاه بانکی در جهت سهولت پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شتاب


منبع:طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.